ÓRAREND

HÉTFŐ

19.00-20.30 JÓGA-1  Gerinc egészségét megőrző, preventív óra relaxációval

Az óra a tradicionális hatha jóga ászanáiból és a modern mozgásterápia tudásanyagából összeállított gyakorlás. Kifejezetten a gerinc egészségének megőrzése a cél, ahol könnyed, gyengéd jógagyakorlatokkal segítjük a gerinc rugalmasságának megőrzését, erősítjük a hátizmokat és egyéb izmokat. Kétféle sorozatot állítottam össze, az egyik tonizálja a gerinced, a másik a már esetleg kialakult enyhe gerincfájdalmakat szünteti meg. A sorozatokat óráról órára váltakozva végezzük. Az óra 90 perces. Az óra előtt jelezd, ha bármilyen gerincpanaszod van és az órán ennek megfelelően módosítjuk a gyakorlásod.

Ajánlott: kezdők, nyugalmas gyakorlásra törekvők

Cél: prevenció

 

KEDD

19.00-20.35  Astanga jóga half led kezdő óra

 

SZERDA

17.30-18.30  JÓGA-2  középhaladó hatha gyakorló óra

Az órát légző- pranayama gyakorlatokkal kezdjük, majd Napüdvözlet variációkkal bemelegítjük a testet, felkészítve az intenzívebb gyakorlásra. Az óra felépítése kihívást jelent a fizikai testnek, az izmok jelentősen terhelődnek, célunk az erő és hajlékonyság fejlesztése, a megrövidült izmok nyújtása, a gerinc egészségének védelme, a rossz tartásból, ülőmunkából eredő hát és derékproblémák csökkentése, megelőzése. Az óra célja elsősorban felkészíteni a fizikai testet az astanga jóga gyakorlására; erősíti az izomzatot, formálja a testet, lenyugtatja az elmét; segíti az önfegyelmet, összpontosítja a figyelmet, növeli a határozottságot és az önbizalmat; rendszeres, kitartó, önmagára reflektáló gyakorlás általi fejlődést biztosítva. A Jóga-2 dinamikus haladó gyakorló óra. Az óra 60 perces

Ajánlott: sportolók, kihívást keresők, alakformálók, súlyvesztésre törekvők, mentális egyensúlyra törekvők

Cél: hajlékonyság és izomerő együttes fejlesztése

19.00-20.30  JÓGA-1  Gerinc egészségét megőrző, preventív óra relaxációval

Az óra a tradicionális hatha jóga ászanáiból és a modern mozgásterápia tudásanyagából összeállított gyakorlás. Kifejezetten a gerinc egészségének megőrzése a cél, ahol könnyed, gyengéd jógagyakorlatokkal segítjük a gerinc rugalmasságának megőrzését, erősítjük a hátizmokat és egyéb izmokat. Kétféle sorozatot állítottam össze, az egyik tonizálja a gerinced, a másik a már esetleg kialakult enyhe gerincfájdalmakat szünteti meg. A sorozatokat óráról órára váltakozva végezzük. Az óra 90 perces. Az óra előtt jelezd, ha bármilyen gerincpanaszod van és az órán ennek megfelelően módosítjuk a gyakorlásod.

Ajánlott: kezdők, nyugalmas gyakorlásra törekvők

Cél: prevenció

 

CSÜTÖRTÖK

19.00-20.35 Astanga jóga

 

PÉNTEK

5.30 -7.05  Astanga jóga

 

A JÓGAÓRÁKON A CSEPELI JÓGASTÚDIÓBAN 1215 ADY ENDRE ÚT 92 TUDSZ RÉSZT VENNI!

Comments are closed