Pocakkal jógázom 1.rész

Az izgalmas várakozás- várandósság: milyen szépen kifejezi nyelvünk- megterheli szervezeted, megváltozik a hormonegyensúly. A fizikai és lelki változásokat pozitívan és örömmel; stresszmentesen is megtudod élni, ha beleengeded magad ebbe a csodálatos átalakulásba. A tudatos megtapasztalás, a más állapot teljes átéléséhez nyújt megoldást a speciális, ‘namaskaros’ Kismama jóga. Az indiai filozófiai tanítás, mint ‘életforma’ minden szinten arra törekszik, hogy a test és az elme megszabaduljon a rá nehezedő tehertől -ezért én nem is szeretem a terhesség szót használni.  Nemcsak a várandósság, hanem a szülés alatt, gyermekágyi időszakban és a későbbiekben is a jóga kifejti jótékony hatását; ösztönözve a szervezetet, hogy ne teherként élje meg az eseményeket. Az órákon nem csak az a célunk, hogy felkészüljünk a ‘ nagy eseményre’, hanem, hogy mélyebb kapcsolatot alakíts ki önmagaddal és a pocakodban fejlődő csodával. Jelenlegi állapotodban fontos ‘énidőt’ teremtened, a mindennapi stresszt csökkentened, behatárolt mozgáskészséged mellett is megtaláld a megfelelő mozgásformát. Gyengéd ászanákkal, légzőgyakorlatokkal, relaxációs technikákkal elősegíted a jóllét érzését, ami a későbbiekben is hasznodra lesz.

Folytatom az olvasást…

Szeretettel,

Andi

Comments are closed