ASTANGA JÓGA

Az Astanga jóga rendszerének 6 sorozatából ezen az órán a Jóga Chikitsa-t- az 1.sorozatot gyakoroljuk. A fizikai test megtisztítására, méregtelenítésére; meghatározott ászana sorrendből álló, dinamikus sorozat. Az órákon megtanuljuk az ászanák helyes kivitelezését, a Chikitsa sorrendjét; a légzéstechnikát, mantrákat. Célunk, hogy önmagunk korlátait felismerve együtt továbblépjünk. Az óratípus intenzíven fejleszti az izomzatot; a test feszessé, tónusossá válik úgy, hogy mindeközben fokozza annak hajlékonyságát.

Ajánlott: sportolók, kihívást keresők, alakformálók, súlyvesztésre törekvők, mentális egyensúlyra törekvők

Kép forrása: Pinterest/ ashtanga primary chart

FIGYELEM! Kérlek, mielőtt elhatároznád, hogy rögtön Astangával kezdesz, olvasd át az alábbiakat!

A stúdióban a JÓGA & Meditáció , JÓGA-2  típusú órák a tradicionális hatha jóga elemeiből épülnek fel, melynek része az ászanák, azaz a testgyakorlatok, a légzőgyakorlatok – pranayama, a tisztító eljárások és a meditáció is. Az óratípusok kezdőknek és haladó gyakorlóknak nyújtanak változatos és fejlődést jól követhető sorozatokat.
A másik, stúdióban gyakorolt jógastílus az Astanga jóga, melynek filozófiája – 99% gyakorlás 1% elmélet -ehhez igazodnak a gyakorló órák, ahol kevés instrukcióval a légzésre és az ászanák kitartására fókuszálunk. A vezetett Astanga órák célja a sorozat – Yoga Chikitsa- sorrendjének elsajátítása, a gyakorlók személyre szabott instrukciókat, egyéni igazítást Astanga Mysore óra keretében kapnak a reggeli órákon.
Ingyenes astanga gyakorlási lehetőségre Namaskar Klubtagság keretében van lehetőséged.
Azoknak, akik először inkább bővebb elméleti ismereteket szeretnének, órát végigbeszélős oktatásra, precíz ászana kivitelezés elsajátítására vágynak az  alapozó tanfolyamokat  ajánlom.

 

 

Comments are closed